RÅDGIVNING I SIGNALVÆRDIER
​
I et fotografi er alle detaljer vigtige for, hvordan en historie bliver fortalt. Det gælder valg af baggrund, de ting der bruges i fotooptagelser, lyset og stylingen.
​
Jeg rådgiver firmaer i semiotik / signalværdier, og hvordan den røde tråd holdes igennem en kampagne, en sæson eller hele virksomhedens overordnede branding.
​
Vi starter fra bunden med hvor et brand er nu. Hvor skal det hen og er der styr på målgruppen og stil, således at virksomheden virker som en magnet.
​
Der udvikles moodboards, farvepaletter og stikord for retningen, og det hele kan hænges op på væggen, så det hele er synligt, når det skal bruges i hverdagen.
​
Rådgivningen udformes alt efter behov og ønsker.
RÅDGIVNING I AT FINDE VIRKSOMHEDENS STIL
Har din virksomhed fundet sin stil og dermed visuelle brand? Og fortæller din virksomhed den rigtige historie?
​
Sammen finder vi stikordene og den visuelle stil for dit firma, således at dit firma virker mere professionelt og skaber tillid til kunderne.
Forløbet udmunder i en mappe med moodboards, farver, fotoeksempler og skrevne ord.
​
Rådgivningen udformes alt efter behov og ønsker.